Wat heb ik nodig?
- Lees- en wijzigrechten voor de module Communicatie
FAQ-item toevoegen
De FAQ is handig als er veelgestelde vragen zijn die je op één centrale plek wil behandelen. Navigeer naar 'Communicatie' > 'FAQ' en klik rechtsboven op de blauwe knop 'FAQ toevoegen'. Je komt vervolgens in het volgende scherm:
Hier kun je het item toevoegen, bijvoorbeeld een veelgestelde vraag, en de tekst die erbij hoort. Je kunt instellen of hij actief of inactief is, en of hij alleen maar zichtbaar is voor leden die zijn ingelogd op jullie clubsite. Je kunt hem ook indelen in een categorie om de items zo te ordenen. Deze FAQ categorieën maak je aan via 'Communicatie' > 'Instellingen' > 'FAQ Categorieën' > 'Voeg toe'.
Na het invullen van de velden klik je op opslaan. Indien je hebt aangevinkt dat het item actief is, zal hij direct zichtbaar worden op de website.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.