Wat heb je nodig?
- Lees- en wijzigrechten voor de module 'Financiën'
Betekenissen foutmelding
Het kan zijn dat een factuur niet verzonden kan worden omdat er een LISA-Toegangscode mist.
Mocht dit voorkomen ga naar de module 'Financiën' > 'Dashboard'. Hier staat een foutmelding per factuur aangegeven. De meeste foutmeldingen kun je zelf oplossen en de factuur opnieuw verzenden.
Hieronder staan de verschillende foutmeldingen. Staat de foutmelding niet tussen deze oplossingen? Neem contact op met het support team.
-
Lid heeft geen e-mailadres> Ga naar de lidkaart, voer een mailadres in, ga terug naar de module 'Financiën' > 'Dashboard', druk op 'Opnieuw versturen'
-
Mollie disconnect > Ga naar de module 'Financiën'> 'Instellingen', koppel het Mollie account doormiddel van de blauwe knop 'Mollie verbinden met KNLTB.Contributie', ga terug naar de module Financiën' > 'Dashboard', druk op 'Opnieuw versturen'. Hier lees je meer over deze foutmelding.
-
{“code”: “validation_error”, “Message”: “must be less than or equal to 100000”, “type”: “invalid_requeste_error”, “param”: “invoice_sum”} > Je kunt per factuur maar een bedrag van €1000 factureren via Mollie. Neem contact op met Mollie om dit te verhogen OF crediteer de factuur en maak er 2 facturen van onder de €1000.
-
{“code”: “validation_error”, “message”: “is niet van een geldige lengte”, “type”: “invalid_request_error”, “param”: “iban”} > De lengte van de opgegeven IBAN klopt niet. Ga naar de lidkaart > Pas het IBAN nummer aan > ga terug naar de module 'Financiën' > 'Dashboard', druk op 'Opnieuw versturen'
-
{"code": "validation_error", "message": "account_holder must contain at least two letters", "type": "invalid_request_error", "param": "account_holder"} > Er is geen of een ongeldige tenaamstelling ingevuld. Ga naar de lidkaart > Pas het IBAN nummer aan > ga terug naar de module Financiën' > 'Dashboard', druk op 'Opnieuw versturen'
-
{"code": "validation_error", "message": "iban is geen geldige iban", "param": "iban", "type": "invalid_request_error"} > Het ingevulde IBAN nummer is niet correct. Ga naar de lidkaart > Pas het IBAN nummer aan > ga terug naar de module Financiën' > 'Dashboard', druk op 'Opnieuw versturen'
-
{"code": "invoice_exists", "message": "invoice with same external_invoice_number already exists with ID 979088", "param": "external_invoice_number", "type": "idempotency_error”} > Helaas is deze error niet zelf op te lossen. Neem contact op met het support team en zij zullen het doorzetten naar de ontwikkelaars om het op te lossen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.