Zodra het mogelijk wordt voor uw leden om zichzelf in te schrijven voor een agenda-item, dan spreken we van een evenement (ipv een agenda-item) Wij vertellen u hieronder u hieronder hoe u een betaald evenement aanmaakt.
Om een betaald evenement aan te maken, klikt u op 'Agenda' > 'Voeg agenda-item toe'. Via dit artikel kunt u de stappen volgen om eerst een agenda-item aan te maken. Vervolgens vinkt u 'Betaald evenement' aan.
-
Stap 1: Maak een betaald evenement aan (zie hierboven);
-
Stap 2: Ga naar de ledenlijst via 'Personen' > 'Leden' een maak een selectie van de leden die u wilt uitnodigen voor het betaalde evenement;
-
Stap 3: Selecteer het betreffende evenement en kies voor 'Versturen'. Kies vervolgens bij de laatste checkbox (deze actie is niet omkeerbaar) voor 'Ja'.
Let op: De inhoud van de mail voor een (betaald) evenement is zelf aan te passen via 'Communicatie' > 'E-mailtemplate'. -
Stap 4: De leden die uitgenodigd zijn voor het evenement, ontvangen per mail een uitnodiging. Via die uitnodiging dienen zij te klikken op de link die er in staat en komen ze in het onderstaande scherm terecht:
-
Zodra de leden klikken op 'Betaal en schrijf in' worden ze doorverwezen naar hun bank via pay.nl om vervolgens de betaling te kunnen afronden.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.