Nadat je een evenement hebt aangemaakt, kun je deze verspreiden onder de leden. In dit artikel kun je lezen hoe dit kan en waar de leden ook zelf kunnen inschrijven.
Wat heb je nodig?
- Lees- en wijzigrechten voor de module 'Agenda'
- Lees- en wijzigrechten voor de module 'Communicatie'
- Lees- en wijzigrechten voor de module 'Personen'
Versturen van uitnodiging
Zorg dat er een groen vinkje zichtbaar is bij 'Inschrijven toestaan' nadat je deze hebt aangemaakt. Anders kunnen leden niet zichzelf inschrijven.
Na het aanmaken van een evenement, kun je via de ledenlijst ('Personen' > 'Ledenlijst') een selectie maken van leden of alle leden selecteren. Klik nu op 'Verstuur uitnodiging voor een evenement'. De selectie krijgt dan een mail met daarin een uitnodiging. Deze mail kun je nog aanpassen via 'Communicatie' > 'Templates'.
Zodra je leden hebt uitgenodigd krijgen zij een mail binnen. Inschrijven gaat alleen via de mobiele app
Indien je nog extra vragen hebt toegevoegd, moeten ze deze eerst beantwoorden voor ze hun inschrijving kunnen finaliseren. Ook is er mogelijkheid om leden te laten betalen voor de evenementen. Lees hier hoe dit ingesteld kan worden!
Herinneringen en versturen van mails
Via de aanmaakpagina van het evenement ('Agenda' > 'Lijst') kun je rechtstreeks de leden contacten die uitgenodigd zijn voor dit evenement. Gebruik 'Verstuur e-mail' indien je zelf een tekst wil schrijven zoals extra informatie over het evenement en kies voor 'Herinnering' als ze nog niet hebben geantwoord.
Je kunt kiezen uit verschillende statussen zoals mensen die volop zijn ingeschreven, maar ook leden die nog niet hebben geantwoord. Je kunt in de lijst onderaan zien welke leden dit zijn.
ClubApp
Inschrijven op een evenemnent gaat via de ClubApp. Het evenement is dan te vinden onder het tabblad 'Club' > 'Agenda' of in de tijdlijn. Hier kunnen zij zich door de knop 'inschrijven' aanmelden voor het evenement.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.