Wat heb je nodig?
- Lees- en wijzigrechten voor de module 'Sponsoring'
Sponsoring
De sponsormodule biedt de mogelijkheid om je sponsoren op één plek te beheren, deals aan te maken, deze te factureren en data omtrent de sponsoring inzichtelijk te krijgen. In deze handleiding leggen we uit hoe je het beste deze module kunt inrichten.
De sponsormodule bestaat uit vier aparte sub menu’s: Dashboard, Lijst, Rapport en Instellingen. Via ‘Dashboard’ zie je een aantal statistieken waardoor je in één opslag ziet hoe de sponsoring er voor staat. Via ‘Lijst’ kun je alle sponsoren inzien en bewerken. Via ‘Rapport’ kun je een export maken van de sponsor gegevens. Tot slot kun je via ‘Instellingen’ categorieën, labels en factuurregelsoorten aanmaken.
Stappenplan sponsor toevoegen
In de onderstaande stappen nemen je mee met het aanmaken van een sponsor in onze sponsormodule.
1. Ga naar de module 'Sponsoring' > 'Lijst'.
2. Klik rechts boven op 'Voeg toe'.
3. Upload eventueel een logo van de sponsor.
4. Vul de naam in van de sponsor.
5. Voer de URL van de sponsor in.
6. Voeg het type sponsor toe.
7. Voeg de status van de sponsor toe.
8. Geef in sinds wanneer de sponsor aan de sponsoring doet.
9. Vul eventueel in wie de sponsor beheert.
10. Voeg de eventuele slogan van de sponsor in.
11. Vul eventueel de intro van de sponsor in.
12. Vul een eventuele uitgebreide beschrijving in van de sponsor.
13. Vul het hoofdadres in.
14. Vul het postadres in.
15. Vink eventueel de checkbox aan voor de incasso.
16. Vul de verdere financiële gegevens in indien er is gekozen voor een incasso.
17. Vul een mailadres van de sponsor in.
18. Vul een telefoonnummer in van de sponsor.
19. Indien nodig kun je nog overige informatie invullen.
20. Voeg eventuele relatie(s) tot de vereniging toe. Hier kun je lidkaarten van leden toevoegen en aangeven wat de relatie is tot de sponsor .
21. Druk op 'Opslaan'.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.